Yaklaşık ilk 500 sayfayı okumanız gerekiyor çünkü kitap orada sonra bşraz heyecanlanmaya başlıyor. Yahu Binnur hanım sağolsun uzatmışta uzatmış yani asinin bu içseslerini dile dökmüş sadece kitapta bari iki taraflı hikaye yazsaydı yani demek istediğim bir karanın ağzından bir de asinin her neyse arkadaşım ikinci ve üçüncü kitapta işlerin baharatlandığını söyledi o yüzden okuyorum yoksa okumazfım gerçekten bunaltıyor fakat şunu da kabul etmek isterim kitap tam bir facia değil güzel kısımları da var lakin dediğim gibi ilk 500 sayfadan sonra başlıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımda okuduğum daha kötü bir kitap yok diyebilirim size yani birinci kitabı eliniz kalbinizde okuyorsunuz ikinci kitapta her şey sakin ve diğer serileri anlatmaya değer bile bulmuyorum anladık zeynep bu duyguyu ilk defa yaşıyorsun yaşadığın her duyguyu her seferinde ilk defa yaşıyorsun yani arkadaşım bak konu tamam bir tık ilgi çekici falan ama yazım dili bu kadar kötü olan bir kitap okuduğumu dahi hatırlamıyorum AYRICA KATİL ONURUN BABASI BU NE BİÇİM SAÇMALIK
Kitabı beğendim ve Dilara Keskin'in yazım dilini başarılı buldum kitapta aslında yıllardır iki düşman olan okulun bir kız sayesinde arkadaş olabilecekleri gündeme getirilmekte. Yazar okuyucuya bir sonra ki sayfada ne olacağını merak ettiriyor insan okumak istiyor. Ve bu yönden başarılı fikrimce