Hayatımda okuduğum daha kötü bir kitap yok diyebilirim size yani birinci kitabı eliniz kalbinizde okuyorsunuz ikinci kitapta her şey sakin ve diğer serileri anlatmaya değer bile bulmuyorum anladık zeynep bu duyguyu ilk defa yaşıyorsun yaşadığın her duyguyu her seferinde ilk defa yaşıyorsun yani arkadaşım bak konu tamam bir tık ilgi çekici falan ama yazım dili bu kadar kötü olan bir kitap okuduğumu dahi hatırlamıyorum AYRICA KATİL ONURUN BABASI BU NE BİÇİM SAÇMALIK