Puan vermedi·432 syf.····Okunma: 03 Nisan 2017 19:01 Her insanın kitaplarda kendine özgü bir şeyler bulduguna inandıgım icin aslında kitap incelemelerini pek objektif bulamam. Yapılan incelemeler o kitabın okurda bıraktıgı izlerdir sadece. Belki de başka bir okur başka bir şeyler bulabilir. Dolayısıyla yaptıgım inceleme kitaptan benim anladıgım ve etkilendigim yerleri yine benim kelime haznem çerçevesinde açıklamaktan ileri gidemez. Kitabın bende bıraktıklarına gelince; Kelimelerle anlatılamayacak kadar etkili, içerigi insanı fazlasıyla düşündürtecek kadar yogun ve oldukça zekice kurgulanmış bir kitap oldugu kanısındayım . Özellikle yazarın ilginc benzetmeleri oldukça iyi. Her kitabın hakkettigi kadar okunmasından yanayım. Umarım 'parfümün dansı' da hakettigi degeri görür. Kitaplar okumak icindir sevgili okur. Hep okumak ümidiyle, var olun .