Yazarın bu kısa kitabı bir çırpıda bitiverdi. Bana varacağımız yer kadar yolculuğun kendisinin de ne kadar önemli ve keyif alınabilir olduğunu hatırlattı. Gizem olmasa hayatlarımızın ne kadar tatsız olacağını da. Bu da ya seveceğiniz ya da nefret edeceğiniz hikayelerden diyor King. Ben sevdim.