“bir yığın insan tanıdım. Ama hep yalnızdım.” Didem Madak
Edebiyat
··1 alıntı·
267 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsanları tanımak yalnızlığı güzelleştirir.