Kitabın sonunun kötü bittiğini bildiğim halde okurken ağladım. Cidden hala etkisinden çıkamadım. Oğuz ve Bestegül keşke daha farklı bir şekilde tanışsaydınızda o hayallerinizi gerçekleştirebileydiniiz ama maalesef öyle olmadı ve ölüm sizi birbirinizden ayırdı. Kitabın sonunda ağlamamın en büyük sebebi bu olabilir ölüm eninde sonunda bizi ve sevdiklerimizi bulucak ve bu dünyadan yok olucaz. Kısaca kitabı beğendim bana çok şey kattı ve kitabı çok beğendim Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz