Yazardan okuduğum 2. kitaptı . Polisiye roman olarak evet güzeldi ama ilki kadar beni etkilemedi . Gece yarısı trende bir cinayet işleniyor ve şans eseri orda bulunan bir dedektif de olayı çözmek için o vagondaki tüm yolcularla görüşüyor ve sonunda gizemli olayı çözüyor . Merak edenlere tavsiye ederim..