Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2022 19:09 "İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım."
" ne yapalım
bari bağışlayalım birbirimizi."
Çok sevdiğim iki bölüm. Okuma sebebim zaten "göğe bakma durağı" şiiri. Bu türü seven bi insan değilim. Aşina olduğum bölümlerin varlığı elime alma sebebim. Yine aşina olduğum yerleri sevdim.