Emre 6 yıl önce hayatını sorguladığı bir sırada, kendini çok büyük boşlukta hissediyordu. Bir arkadaşının ona getirdiği broşür vesilesiyle hayatını değiştirecek kapılar açılmıştı. Broşürün başlığı “Gerçeği mi Arıyorsun?” . İstanbul’a gelecek Hint asıllı bir üstadın toplantı çağrısı vardı. Ne bilebilirdi ki bu toplantının her şeyi değiştirebileceğini…
Emre o oluşuma katıldıktan sonra başta her şey çok güzeldi. Güya ruhu arınıyordu, insanlığa yardımcı oluyordu ama zaman geçtikçe şeffaf olan bu öğretide gizlilikler olduğunu keşfetti. Bazı yasaklar vardı ve sorgulaması da yasaktı herkesin. Gruptan ayrıldıktan sonra tanıştığı bir kadın ise Emre’nin yeniden kendini o grubun içinde bulmasına neden oldu. Kadın da bu oluşumdan ayrılmıştı ama kızını kurtaramamıştı onların elinden. Kızının gizliden kendisine gönderdiği birkaç bilgi dışında elinde hiçbir şey yoktu. Emre de kızını bulması İçin ona yardım etmeye adadı kendini..
Her ne kadar benim için sonu havada kalsa da kendi içimde onu bir sona kavuşturdum ve böylesine farklı kurgulanmış bir kitabı okumaktan da mutlu oldum. Sipiritüel inanışlarla başlayan bu yolculuğun çok katmanlı olması okurken bazı şeyleri yeniden sorgulamaya sebep oluyor. Bence okuyup bir fikir edinmelisiniz