·344 syf.····Okunma: 24 Mayıs 2022 15:21 Yazar kitabı bitirdiğimizde eskisi gibi olmayacağımızı belirtmişti ancak ben bu hissi tatmadım bu kitapta ne yazık ki. Cümleleri çok güzel akıcı ancak oturmamış bir şeyler var. Sanırım olay örgüsü polisiye desem değil aşk romanı desem değil içinde şamanlığa dair bilgiler var özümüzle ilgili dedim ya eksik yavan bir tadı var kitabın. Bi de sürekli sıcaktan yakınmış yazar kitabı sanırım yazın yazdı ancak Adana sıcağını görmediğini düşünüyorum yazarın:)) Okumadığınız takdirde bir şey kaybetmezsiniz.