Kitabı yeni bitirdim ve bir bölümünde ağlamaktan yazıları okuyamadım. Uzun süredir beni bu denli ağlatan bir kitap okumamıştım. Okurken çocukların bu denli dürüst ve kurallara bağlı olması gerçek dışı gibi gelse de, bir yandan Nemecsek in babasının kahverengi ceketi dikerken yaşadığı sahne tüm gerçekliğiyle beni çok etkiledi. Dili akıcı, hikayesi etkileyiciydi. Herkese okumasını tavsiye ederim.