·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2022 00:00 Beğendiğim güzel bir kitap. Toplumda kalıplaşmış fakat kaynağı sorgulanmamış hiç bir mantığa sığmayan bir çok dogmaya yaklaşımı tam da benden! Akla mantığa dayanan farklı bakış açılarına fikirlere çokça ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Evet bir çok insana fazlaca aykırı gelecek bir kitap olabilir fakat bence genel anlamda güzel. Çok nadir kısımları hariç aklıma yatmayan ters gelen bir yanı yok. Bence okunmalı! Nihan Kaya’nın çok ince bir zekaya sahip biri olduğu her satırında çok belli! FARKLI!