Kötü şeyler herkesin başına gelir. Önemli olan bundan sonrası, ya oturup durmadan kendine acırsın ya da canının acımasına rağmen kalkarsın ve yola devam edersin.
Psikoloji
·1 alıntı·
315 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.