İnsan , bazı hayat hikayelerine öyle üzülüyor ki . Nasıl başa çıkabilmiş bunca acıya diyor okurken . Mehmet’in hikayesi de öyleydi benim için . Üzdü , etkiledi . Gerçek bir hikaye oluşu ise daha çok etkiledi . İnşallah cennet bahçelerinde annene kavuşmuşsundur Mehmet ..