(Spoi olabilir)
Akşamı Çöz... Bir kitaba yorum yaparken blogerlar gibi objektif olmak istiyorum ama kalbim buna izin vermiyor. Objektif olacaksam kitapta eksikler olduğunu söyleyeceğim. Maia’nın yolculuğu çok uzun sürüyordu, Edan konumunun getirdiği olgunluğu ve bilgeliği yeterince kullanamıyordu, şu iblis muhafız çok çabuk yok edildi. Bazı durumlar hoşuma gitmedi ama durup kalbimin sesini dinlersem bunların hiçbirinin önemi kalmıyor. Kitap bana gücü, sevgiyi ve pes etmemeyi hatırlattı. Hele o abileri ve annesi geldi ya... Ağlamaktan gözlerim çıktı. Çabuk etkilenirim şayet kelimeler samimi olursa ve bu kitap öyleydi. Bu yüzden kitabı sevdim, tıpkı bir insanı kusurlarına rağmen sevmek gibi.