Bir buçuk yıldır okuduğum kitap sonunda bitti :) Orhan Pamuk kitapları gibiydi; güzel, okumak istiyorsunuz fakat yavaş ilerliyor.
Bir aile destanını aktarırken aynı zamanda evrensel etkileşimi olan olayları da işlemiş yazar. Hikaye kurgusu, yer yer kopukluklar olmasına rağmen başarılıydı.