Öncelikle hepinize selaaaammm. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir<8. Size bugün Franz Kafka'nın kaleme aldığı mükemmel bir eser olan Dönüşüm ile geldimm. Kitap benim açımdan mükemmel bir kitaptı. Kitabın dili kesinlikle ağır bir dile sahip değil ama çıtır okunacak bir kitapta değil. Bu kitap beni fazla etkilediğini bildirmek istiyorum sizlere. Gerek düşüncelerim olsun gerek davranışlarım olsun her şeyiyle beni etkiledi. O zaman hemen kısa bir özet geçelim kitaba. Kitap Gregor Samsa adlı bir gencin bir sabah dev bir haşereye dönüşmesi ile başlıyor. Gregor , dönüşümü sırasında uyuduğu için hiç bir şeyin farkında değil. Uyandığınızda kendinizi dev bir haşere olarak görseniz ne yapardınız? Evet , gerçekten tuhaf bir durum. Gregor dönüşümünü tamamladığı sırada bunun sadece geçici bir olay olduğunu düşünür ama aslında öyle değildir. Gregor Samsa; babası , annesi ve keman çalan genç bir kız kardeşi ile aynı evde yaşıyorlardır. Zamanla ailesinin ona nasıl davrandığını ve dönüşümden sonraki hayatını anlatıyor kitap. Benim açımdan ders olarak hiç kimseye güvenilmemesini anlatan bir kitaptı. Dediğim gibi gayet net ve kaliteli bir dil ile yazılmış bu kitap. Puanım 10/10. Hoşçakalınnnnnn.