Christian... Okurken tüylerimi ürperten bir karakterdi çünkü takıntısı gerçekten iyi yazılmıştı. İlk defa bir karakterin takıntısını okuduğum için tüylerimin ürpermesi bence normal. Her neyse.
Derya abla En Tatlı Kaçış yerine bu kitabı daha çok seviyor ve bende kitabı gerçekten sevdim fakat En Tatlı Kaçışı tercih ederdim. Bunun en büyük nedeni En Çılgın Takıntının bir olaya sahip olmaması. Amaç Gianna’yı elde etmek olunca bölümlerin çoğu evde geçer oluyor ve siz bir olay okuyamıyorsunuz. En Tatlı Kaçışta ev ortamlarında geçiyordu ama daha dolu hissettirmişti. Fakat Giannayı kesinlikle Elana’dan daha çok sevdim. O kadar güçlü bir karakterdi ki aşırı hoşuma gitti. Ağlamıyor, sızlanmıyor ya da kendini ezdirmiyordu. En önemlisi talepleri vardı hepsini aldı bebeğim! Bu beni aşırı mutlu etti. Bu yüzden kitabı daha çok sevmiş bile olabilirim. Chirstian ise beni hem korkuttu hem de hayran bıraktı ama ona deli divane olduğumu söyleyemeyeceğim. Çünkü soğukluğunun yanına biraz olsun alay eklenmesini isterdim. Tabi adamın yaşadıklarını düşünecek olursak gülmesi bile mucize. O konu göğsüme öküz gibi oturdu.
Kitabı beğendim ve tavsiye ediyorum. Yetişkin içerik barındırıyor.