·56 syf.····Okunma: 01 Haziran 2022 19:23 Verdiğim 7 yıldız yazardan çok kendime diye başlayayım...
"hayat geçirilir, hayat tamamlanır bu yüzden atlatmaya bakmalıdır" dediği ve sevincin negatif, acının pozitif olarak tanımlandığı 16. kurala itirazım olsa da - bu itiraz ifadeyi anlayamamış ya da yeterince derinleştiremememden kaynaklı olabilir- genel olarak öğretici olduğunu düşündüğüm bir kitaptı.
Genel mesaj, aklı başında kişilerin hoş olanın değil acı vermeyenin peşinde olması gerektiği düşüncesi üzerine kurulu. İlerleyen zamanlarda yeniden okuyarak anlayamadığım yerleri o anın gözüyle tekrar değerlendireceğim. Bu bağlamda bu kitap "okudum bitti" kategorisine sokabileceğim bir eser değil. Okudum, tekrar değerlendireceğim...