Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Beğenerek ve içim kıpır kıpır Ken okuduğum bu kitabı asla unutamam. Bir kere kitabı okurken sanki sizde o hikayenin içindeymişsiniz gibi bir his veriyor ve siz oraya ait olduğunuzu sanıyorsunuz aynı zamanda o bozkır çölünde geçip giden bir tren olma isteği duyuyorsunuz . Herkese tavsiye ediyorum benden söylemesi...Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov