Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 03 Haziran 2022 18:50 Öncelikle kitabı kesin okumalısınız bence :)
Yazar çok güzel bir üslup ile yazmış kitabı su gibi akıp gidiyor ve bir oturuşta hiç sıkılmadan okunabilecek bir kitap(şahsen bende öyle oldu:)).
Farkı bir bakış açısına ve içeriğe sahip bir kitap.
Empati duygusunu böylesine zoraki hissetmeye zorlayan ve iliklerinizde hissettiren bir kitap hiç okumamıştım daha önce bu yüzden kesinlikle okunulacaklar arasına eklenmeli diye düşünüyorum.
Kitap hakkında ne söylesem bence spoiler olucak gibi o yüzden çok uzatmak istemiyorum sonu çokkkk çookkk şok ediciydi sırf sonu için bile okunabilir bence :)
okuyunnnn.