-"Biliyor musun scot " dedi ."uzun zamandır düşünüyordum şimdi karara vardım."
"Dünyada 4 çeşit insan var : bizim ve komşularımız gibi normal kişiler , orta halli kişiler , Cunningham gibileri, Ewell'ler gibileri ve bir de zenciler ."
+ " Jem bana sorarsan sadece bir tür insan var .O da insanın kendisi."
- "Ben de öyle düşünmüştüm " dedi ."senin yaşındayken (9)"
-"Bir tür insan varsa niçin birbirleriyle geçinemiyorlar ? Hepsi birbirine benziyorsa niçin birbirlerini kırmak için bu kadar çaba harcıyorlar ?"
Bazen bebeğim , birinin kötü saydığı bir sıfatla çağrılmak hakaret sayılmaz . Bu bize yalnızca karsimizdakinin ne kadar zayıf ve zavallı oldugunu gosterir... Sana bir zararı dokunmaz .