Bildiğim kadarıyla ilk zaman makinesi fikrinin yazıldığı kitap. Bu nedenle günümüzdeki zaman makinesi teorileri, senaryoları gibi değil. Bunu bilerek okuyun. Bu nedenle biraz da sıkıcı oluyor. Çünkü bu kitaplar 20. yüzyılın başında okuduğunuzda size çok verecek kitaplar (Jules Verne kitapları da öyle). Çünkü bu dönemde daha fazla bilim kurguya (Inception, tenet, memento, Avengers: End Game) maruz kaldığımız için bu tür eserler sıkıcı hissettiriyor. Tabii bu bende böyle.