Okuduktan sonra ne kadar zekice yazılmış bir roman diyeceğinize eminim.
Belki somut olarak anlatılan konulardan yola çıkarak toplumsal kuralların aslında sahip olduğumuz lükslerle birlikte var olduğunu anlayabiliyoruz.
Herkes kendine göre birçok sonuç çıkarabilir. Kesinlikle okumalısınız.
Ayrıca henüz izlemesem de filmi olduğunu da belirtmek isterim.
Salgın dönemi öncesinde okumuştum, sanırım salgında daha da popüler oldu.