·166 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Haziran 2022 23:18 Bu okuduğum Barış Bıçakçı’nın beşinci kitabı oluyor. Okudukça daha çok sevdiğiniz bir yazar. Diğer kitaplarında olduğu gibi bunda da sade, detaylara önem veren, şiirsel ve akıcı üslubunu devam ettiriyor. Barış Bıçakçı, bu hikaye nereye varacak diye düşünmeden okunması gereken bir yazar. Pek bir yere varmak gibi bir derdi de yok zaten. Anlattığı hikayeleri, yazma eylemini gerçekleştirmek için, araç olarak kullanıyor gibi görünüyor. Yazarın insanı saran ve metnin içine çeken çok güzel bir yazı dili var.
Roman boyunca Cemil’in bir yazar olma çabalarını, karısı Nazlı, arkadaşları ve komşuları ile olan ilişkilerini okuyorsunuz. Ancak bütün anlatılan hikayeler yazarın üslubunu yansıtması için bir bahane gibi.
Ben okumaktan çok keyif aldım. İyi edebiyat okumak isteyenlere...