Başlangıçta normal bir hikaye gibi başlayan ama sonradan enteresan bir yere evrilen oldukça sürükleyici bir kitap. Önceki kitapları da “anan” kısımları da çok hoş olmuş ki okuduğum iki diğer kitabı da uzun bir süre önce okumuştum.
Ama öyle ya kitabın adı “hatırla” zaten