Çok sevdiğim bir arkadaşımın hediyesi olan bu kitabı bu yıl okuma şansım oldu. Kitap baştan sona bir başarısızlık romanı olarak işlenmiş bence başarının kıyısında aşkın kıyısında dolaşıp hiç mi şans zamanında yüzüne gülmez maalesef bütün bunları kazanmak için yola çıkan Martin büyük bir hayal kırıklığı olarak hayatımızda yer eder