Ben deli değilim. Ben çok düşünen biriyim.
Sayfa 26 - Tohum·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
9,5bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Çok düşünme, kafayı yersin" derdi eski bir arkadaşım
çok rahatladım şahsen
Gizem
Gönderi Sahibi
Sen de çok düşünüyosun yapma :D
neyse ki deli değilmişim bu iyi haber 😄
Delirmeye çeyrek kalasın. 😁