“Ben kurtuluyorum valla siz kendi derdinize yanın” diyerek finallemiş, boşverip esip geçmiş bir şiir oldu. Güzeldi. Muhsin Ünlü’ye göndermesiyle, Ottawa’sıyla, parklarıyla, biralarıyla, eski sevgililerle ve tabii atlarla hoş, ötesiz bir gezi oldu. Kimi yerlerinde hüzün barındırırken, çoğu zaman güldürmüşlüğü de oldu tabii.
Okumayanı için spoiler verip bozmak istemiyorum tadını, keyifli okumalar~
Gidiyorum Bu şiirinde görüşmek dileği ile~