8/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Kitabın giriş bölümü okurda merak uyandırmak istiyor ama pek basarilamamis ve zayıf bir başlangıç yapılmış.Okurken insanın zihninde olayları canlandıran ve olayları kendisi yaşıyormuş gibi hissettiren anlatımı var Karakterler çok yaratıcı,özellikle Selma karakteri insanı meraklandırıyor.. Kitabın sonuna gelirsek çok fazla düşünülmemiş ve yetersiz,basit bir şekilde bitirilmiş.
Selma ve GölgesiPeyami Safa · Alkım Basım Yayın · 20173,396 okunma
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.