Kitabın giriş bölümü okurda merak uyandırmak istiyor ama pek basarilamamis ve zayıf bir başlangıç yapılmış.Okurken insanın zihninde olayları canlandıran ve olayları kendisi yaşıyormuş gibi hissettiren anlatımı var
Karakterler çok yaratıcı,özellikle Selma karakteri insanı meraklandırıyor..
Kitabın sonuna gelirsek çok fazla düşünülmemiş ve yetersiz,basit bir şekilde bitirilmiş.