Dürüst olmam gerekirse bu tür kitaplarda hoşlanmadığım illaki bir durum olur. Özellikle libidosu yüksek erkeklerin kadın karakterden hoşlanmasına rağmen başka kadınlarla birlikte olduğu durumlardan nefret ediyorum. Bu kitapta da oldu ve cidden o anda benim için bitmeliydi kitap fakat kendimi zorladım, okudum. İlk başta tamamen çekimsel başlayan etkileşim sonradan aşka dönüştü ve bu güzeldi. Birbirleriyle o kadar çok sohbet ettiler ki mutlu oldum. İlişkinin sadece yataktan ibaret olmadığının farkındaydılar. Sonrasında eski sevgili olayı araya girdi ve benim sinir seviyem birazcık yükseldi. Katlanmaya çalıştım fakat erkek karakter fazla taviz verdi ve benim gözümden düştü açıkçası. Böyle durumlara katlanamıyorum ve uzun yıllar geçerde ben kitabı unutursam ancak tekrar okurum. Kitabı sevdim ama daha da çok sinir oldum. Karmaşık saçmasapan bir çıkmazdayım.