Eskiden bende böyle düşünürdüm ama artık yeter güçlü olmak zorunda değilim, duygularımı gizlemek zorunda değilim bu hayat benim canım nasıl istiyorsa öyle yaşamalıyım dedim. Özellikle de insan yanlış yapmaktan korkmamali. Yaşadığım herşeye artık iyiki diyorum. Çünkü mutlaka bana bir şey katıyor. Bazen ben fark etmesem de. 🤗