Yoruldum...
Yoruldum güçlü olmaktan, savaş alanına dönmüş bir hayatta ayakta kalmaya çalışmaktan, kazanmaktan, kaybetmekten...Tüm çıkışları kapatılmış bir labirentte deney faresi gibi koşmaktan...Her şeyden, herkesten ama en çok da kendimden yoruldum. Saliha
1000k
··4 alıntı·
32,1bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Saliha
Gönderi Sahibi
Dil yorgun olunca söz kaleme düşüyor...
Saliha
Gönderi Sahibi
İçinde bulunduğum ruh halinde Kinyas ve Kayra'ya devam etmek galiba olanaksız, bir süre okumaya ve buraya ara verip dinlenmem gerek. Yakın zamanda gideceğim memleketimin havasıyla bu ruh halinden kurtulurum umarım. Herkese keyifli okumalar 📚
Bir de komaya girebilsem... Kimse dokunmasa, hadi uyan demese..Uykum beni alıp götürüyor. Ne kadar uyusam nafile bitmiyor uykulu halim. Çünkü cimim değil ruhumdur yorulan
Saliha
Gönderi Sahibi
Öyle malesef, ruhlarımız dikenli yollarda değil çiçekli yollarda kesişsin artık 🤲🌸
Eskiden bende böyle düşünürdüm ama artık yeter güçlü olmak zorunda değilim, duygularımı gizlemek zorunda değilim bu hayat benim canım nasıl istiyorsa öyle yaşamalıyım dedim. Özellikle de insan yanlış yapmaktan korkmamali. Yaşadığım herşeye artık iyiki diyorum. Çünkü mutlaka bana bir şey katıyor. Bazen ben fark etmesem de. 🤗
Saliha
Gönderi Sahibi
Katılıyorum ben de duygularımı yaşadım, kendimi dinledim ve bu çok iyi geldi🤗🌺