Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 11 Haziran 2022 18:00 Heidi'nin benim çocukluğumda çok özel bir yeri var. Hiç kız çocuğu sevmezdim o zamanlar Heidi hariç. Öğretmenim gazeteden getirmişti bu kitabı. İçinde hiç resim yoktu. Ömrümde okuduğum ilk resimsiz kitaptır. Müthiş bir şeydi bir 2.sınıf öğrencisi için. Hâlâ hatırası bu kadar canlı olduğuna göre...🪄
Biz hayatta her şerrin ardında bir hayır olduğunu bu kitapta okuduk ilk. Evet Peter'in Clara'yı kıskanması ve tekerlekli sandalyesini atmasından sonra Clara'nın yürüyebilmesi çocuk dünyamızda tam olarak şerden sonra gelen hayırdı. Biz bunu o zaman anlayamasakta öyle.
Bu kitabı nerde görsem alırım, okurum. Bu kez Zosima ile okuduk. Fena değildi teyze bazı boşluklar oluştu ama neyse onu ben iç dünyamda hallederim dedi. Tamam zoziiii ama bunlar kısaltılmış kitaplar dedim.️
🪄
Tam metnini ilk fırsatta okuyacağım inşallah.