Puan vermedi·544 syf.····Okunma: 12 Haziran 2022 23:39 orhan pamuğun okuduğum ilk kitabı.Pandemi gerekçesiyle bu kitabini kendime daha yakın hissetmiştim.Cok zorlu bir okuma oldu..Bitirebilmenin haklı gururunu yaşıyorum.Emeğine sağlık keşke başka bir kitabından başlasaydım:(