Kitap çok güzeldi, ama bi o kadar buruk.
Her kadın anne olmamalı diye düşünüyorum, bir anne nasıl bu kadar bencil.
Yosunun hayatına daha önce biri girmesi ama sonrasında hemcinsinin ona yaptığı şeyler o kadar kötüki.Yosunun tam hayattan kopacakken karşısına Özgür’ün çıkması, onu koruyup kollaması çok güzel di.
Yosun Özgür’ü çok sevdi, ama özgür yosunun sevgisini sevdi, o hep Pınar’ı sevdi.;)
Pınar ;) çok kötü şeyler yaşadı böyle bir sonu haketmiyordu. Hiç biri haketmiyordu.
Her neyse kitap 2 seriden oluşuyor bu ilki
Tavsiye ederim mutlaka okuyun :)