Kitap hakkında onlarca şey söylenebilecek olsa da uzatmak istemiyorum. Kitap isminin hakkını sonuna kadar vererek topluma, insanlığına ve hatta kendine yabancılaşan bir adamın umarsız hayatını son derece güzel işlemiş. Okurken keyif aldım, kitap aktı gitti diyebilirim.