·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2022 01:34 Aylardır rafta okunmayı bekleyen, okumayı ertelediğimi bir kitaptı. Çünkü ona özel zaman ayırmak yavaş yavaş, Anlaya anlaya sindirerek okumak istedim. Ama kitap zaten o kadar akıcı o kadar kendine çekiyor ki elinizden bırakmak istemiyorsunuz.
Bıraktığınızda ise aklınız kitaptaki olaylarda kalıyor.
584 sayfa ama bir o kadar daha devam etmesini isterdim.
Kür Şad ve 40 çerinin destanı, Gök Türklerin Çin ile mücadelesi, akınlar, betimlemeler harika. İnsanı yormuyor. Kendinizi birden olayın içinde bizzat yaşarken gibi oluyorsunuz.
Benim Hüseyin Nihal Atsız’dan okuduğum ilk kitap. Keşke daha önce okuysadım dediğim bir kitap. Övmekle binmeyecek 10/1000’ lük bir kitap.
Kitap bitikten sonra boşluğa düştüm o kadar sevdim 🫶
Okumamış olanlara şiddetle tavsiye ederim ️