Öncelikle ne yazık ki kitaptan önce diziyi keşfettim. Eminim birçok insan da kitabı bu vesileyle alıp okumuştur. Belirtmeden geçemeyeceğim ki televizyona uyarlanan hâline kıyasla kesinlikle daha kaliteli, daha iyi ve vaktinize değer. Benzer şeyler elbette var ama bir o kadar da zıtlıklarla dolu. Kitapta izleyicileri ekrana kitlemek için eklenmiş entrikalardan, abartılardan ve sonradan uydurmalardan eser yok. Olaylar olduğu şekilde düz ve kişilerin duyguları daha ön planda tutularak anlatılmış. Önce ablam okumuştu bu kitabı, dizisinden dolayı çoğu insan gibi önyargılı yaklaşsam da ben de ondan sonra alıp okumaya karar verdim. İyi ki de okumuşum diyorum. Şimdi diziye bakmak bile gelmiyor içimden, bir şeyin gerçeğini bildikten sonra hakkında atılan beceriksiz bir yalanı dinlemek gibi etki yaratıyor fikrimce...