Puan vermedi·104 syf.··Beğendi
· Çok beğenerek okuduğum hikaye yazarımız Sait Faik Abasıyanık'ın hastalığı sonrası tedavi için gittiği Paris'te yaşadıkları yazarın hayat düşüncesini uygun, beraberinde olduğu kişilerin anıları ile birleştirilip öyküleştirilmiş. Kolay okunuyor. Kitaplarını okuduğunuz birisinin hayatı hakkında bilgi almak kitaplarını, öykülerini daha da anlamlı kılıyor. Bu yüzden okunmasını tavsiye ederim.