galiba kitab okumak çoğu kişide kibre neden oluyor, kendini elit zannetmeler , kitap okumayanlara tepeden bakışlar falan filan , okumak cahilliği alır , eşşeklik baki kalır...çok okumakla çok insan olunmuyor.
Mesele kitap bitirme olursa sizin dediginiz durum ortayacikar. Ama mesele okudugun kitaplari yasamak olunca bence sizin soylediginizin tersi bir durum ortaya cikiyor.