"Kitap zekayı kibarlaştırır.” Cemil Meriç
Edebiyat
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
298bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
galiba kitab okumak çoğu kişide kibre neden oluyor, kendini elit zannetmeler , kitap okumayanlara tepeden bakışlar falan filan , okumak cahilliği alır , eşşeklik baki kalır...çok okumakla çok insan olunmuyor.
Mesele kitap bitirme olursa sizin dediginiz durum ortayacikar. Ama mesele okudugun kitaplari yasamak olunca bence sizin soylediginizin tersi bir durum ortaya cikiyor.
İyi seçilmiş kitaplar insanı geliştirip ileri götüren dostları dır.
Kitapların işi duygu ve düşüncelerdir. Zeka ile kitabın işi olmaz. Zeka düzenbaz aracıdır.