Dinle, Küçük AdamWilhelm Reich Yani bu kitap için ne diyebilirim pek bilmiyorum.Sanki karşınızda size işaret parmağını sallayan,eleştiren,kızan,bağıran,hakaret eden bir amir ya da bir ebeveyn varmış gibi bir hisse kapılıyorsunuz.Wilhelm Reıch'in düşüncelerine katıldığım yerlerde oldu fakat kitabı bütünüyle anlamlandırabildim mi hayır.İnanılmaz bir bağlaç kullanımı,sürekli bir küçük adam kelimesi,ara ara kendini tekrarlaması ile beni hüsrana uğrattı.Belki ben anlayamadım okuyacak olanların anlamasını temenni ederim.