·590 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mayıs 2017 00:00 İstanbul hatırası tamda adına yaraşır nitelikte bir kitap olmuş. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve gerçekten etkilendiğimi söyleyebilirim, Bundan sonraki Ahmet Ümit kitaplarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. Sebebini ise yazarın akıcı ve etkileyici üslubuna bağlamakta sakınca görmüyorum, Bunun yanı sıra kitabın aynı anda hem kahramanın özel hayatını hem de cinayetle alakalı asıl olayları ustalıkla kitabın son anına kadar eşgüdümlü olarak götürmesi ve buna birde keyifli bir tarih yolculuğu eklemesi olarak gösterebilirim. Umarım sizde yakın zamanda bu kitabı okuma fırsatı bulursunuz ve bu muhteşem eseri okumanın hazzına varırsınız.