AsYa
@asi571
Takip Et
Mutlu ol!Çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor.
Peyami Safa
Edebiyat
268 beğeni
·
3 paylaşım
·
1 alıntı
·
9bin Gösterim
8 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
LâL
Yani dönsün de, cuma gider gerekirse cumartesi döner 😄
1
AsYa
Gönderi Sahibi
Ya Gökçe aşk olsun millete madara oldum 😁😂😂
1
LâL
Kız seni sevdiğimizden bütün bunlar. Yoksa ne gidenler oldu umrumuz olmadı 😘
1
AsYa
Gönderi Sahibi
Canımsın ya yok biliyorum zaten ben de seviyorum hepinizi:)
1
Gizle
LâL
Bir daha giderken not bırak 😁
3
Önceki 4 yanıtı göster
AsYa
Gönderi Sahibi
Hocam şimdi ileti paylaşmak istemedim. Arada gidip gelmelerim oluyor benim sağ olsun arkadaşlar hemen fark ediyorlar gidemiyoruz yani adamakıllı😂
1
Gizle
LâL
Sen öyle san 😜
3
AsYa
Gönderi Sahibi
😁😁
1
Gizle
Revane
çook güzel alabilirmiyim?
1
AsYa
Gönderi Sahibi
Tabi ki:)
1
Gizle
ayşegül demir
demi ya
2
AsYa
Gönderi Sahibi
Aynen :)
1
Gizle
Reklam
Duha
mutlu olmamı da umursamayacaklar 🤔
1
AsYa
Gönderi Sahibi
Sen umursa yeter :)
1
Gizle
İleri