AsYa

@asi571
Mutlu ol!Çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor. Peyami Safa
Edebiyat
··1 alıntı·
9bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yani dönsün de, cuma gider gerekirse cumartesi döner 😄
AsYa
Gönderi Sahibi
Ya Gökçe aşk olsun millete madara oldum 😁😂😂
Kız seni sevdiğimizden bütün bunlar. Yoksa ne gidenler oldu umrumuz olmadı 😘
AsYa
Gönderi Sahibi
Canımsın ya yok biliyorum zaten ben de seviyorum hepinizi:)
Bir daha giderken not bırak 😁
AsYa
Gönderi Sahibi
Hocam şimdi ileti paylaşmak istemedim. Arada gidip gelmelerim oluyor benim sağ olsun arkadaşlar hemen fark ediyorlar gidemiyoruz yani adamakıllı😂
Sen öyle san 😜
AsYa
Gönderi Sahibi
😁😁
çook güzel alabilirmiyim?
AsYa
Gönderi Sahibi
Tabi ki:)
AsYa
Gönderi Sahibi
Aynen :)
Reklam
mutlu olmamı da umursamayacaklar 🤔
AsYa
Gönderi Sahibi
Sen umursa yeter :)