Puan vermedi·544 syf.····Okunma: 23 Haziran 2022 16:51 Merhaba.Bugün sizlere Sahte Güz kitap yorumu ile geldim.İlk önce kitabın konusunu anlatmak gerekirse.Baş karakterimiz Derin Andaş,akıl hastanesindeki bir kızın kimliğine bürünür fakat olaylar istediği gibi ilerlemez,kendini acımasız oyunların içinde bulur.Benim yorumuma gelmek gerekirse ise;
Kitabın konusu ve olayları gerçekten çok hoş ve heyecanlı.Bazı yerleri tahmin etmeye çalışırken şaşırdığım da oldu.Fakat beğenmediğim tek kısım yazarın yazım şekli.Bazı cümleleri çok uzun tutmuş ve anlam karışıklığına sebep olmuş.Yani bazı cümleleri anlayamadım bile.Ama onun dışında kitap çok güzeldi.Olay örgüleri,ilerleyiş tarzı ve konusu beni çok etkiledi diyebilirim.Hatta kitap bittikten sonra boşluğa bile düştüm :D Kitap gerçekten güzeldi.Tavsiye ederim <3