Kürk Mantolu Madonna, bir süredir okumayı istediğim bir kitaptı. Üniversite sınavının sona ermesi ve benim de gönlümce kitap okuyabilecek zaman ve mentaliteye ulaşmamla birlikte kitabı okumaya başladım. Kitabı beğenmeyeceğime dair kuşkular taşıyordum en başta. Bunun sebebi kitabın popülerliği ve okuyanlar tarafından çokça beğenilmesiydi. (Genel olarak çok okunan ve/veya çok beğenilen kitapların abartıldığını düşünürüm ve bu yüzden kendilerine karşı ekstra önyargılıyımdır.) Ama kuşkularımın yersiz olduğunu kitabı okumaya başladıktan sonra fark ettim.
Kitap oldukça akıcı bir dile sahip ve henüz okumadıysanız ve okumayı planlıyorsanız hızlıca okuyup bitirebileceğinizi düşünüyorum. Olay örgüsü ve öyküye katılan merak unsurlarıyla elinizden düşürmeden okuyabileceğiniz, benim de kesinlikle okumanızı tavsiye ettiğim güzel bir kitap.
Favori alıntılarım;
• #170930479
• #170935592
• #171084458
• #171087731
• #171170827
• #171182123
• #171190652
10/10