İnsanı, bulunduğu yere yabancılaştıran o yere dâ- hil olmamasıdır. İnsanın hazzetmediği şarkılar, dâhil olmadığı melodilerdir ve insan dâhil olmadığı kalaba- lıklardan kaçar.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
9,1bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsan dahil olamadığı kalabalıklarda tek kendini bulduğu kalabalıklarda da çok olur...
Onlarca kalabalık arasında yalnız hissettiği içindir , o yabancılık hissi ..
Zaten öyle hissettiği için o halet-i ruhîyeye bürünmez mi insan ..