* Okumak ,devam eden en güzel huyum..
* Bu Çağın Şahidi
* Bilmeye Cesaret Ediyorum
~Yeşile ve inceliğe hayran..
Kitap,Müzik, Film/Dizi’ye dair ..
#42785460
Ben hiçbir şey değilim
Bir bilinmezi taşırım içimde
Dertliyim, kederliyim, öfkeliyim,
Bir elimde çay bardağı
Diğer elimde kağıt ve kalemim
Gökyüzüne bakar nefeslenir
Gözlerim buğulanır, sislenir
Gözyaşlarım olur da mürekkebim
Acıyı yazar, acıyı çizerim.
Cengizhan Değirmenci