Kitabı beğenilmeyecek gibi değil. İki defa okudum ve kitaptan şunu öğrendim ki; bir insanın nasibi yanı başında değil çok uzaklarda olabilir. Onu bulabilmek için artık Evren işbirliği mi yapar, başkaları mı yardım eder bilmiyorum ama o nasip seni bir şekilde bulur.