Nazi Almanyası döneminde düzenlenen kitap yakma şenliklerinden esinlenerek kaleme alınmış roman. Anlatım tarzı pek yalın olmasa da yarattığı atmosfer insanı kendine çekmeye yetiyor. Kitapların değerini daha iyi anlamamız için onların yok edildiği bir dünyayı düşünmek bile kâfi. Distopya sevenlerin kaçırmaması lazım, herkese iyi okumalar..!
Not: Zerrin Kayalıoğlu ve Korkut Kayalıoğlu'nun çevirisini yaptığı baskının daha iyi olduğunu düşünüyorum.